سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

سامیار جون

12 مرداد ماه

1393/8/6 11:47
نویسنده : سمیرا
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

سامیار گلم روز 12 مرداد دردناک ترین روز زندگیم بود چون قرار بود بریم شما رو ختنه کنیم  وای که چقدر ناراحت بودم  خیلی استرس داشتم اصلا دوست نداشتم ببرمت ولی هر چی زود تر میبردیمت بهتر بود دردش  کمتر بود  دلم نمیخواد  دوباره اون روزو یاداوری کنم فقط همینو بگم  که توی مطب که بودیم انگار بهت الهام شده بود که قراره چی بشه خیلی بی قراری میکردی الهی بمیرم برات عزیزم من که طاقت نیوردم رفتم بیرون ولی از اونجا هم صدای جیغو گریتو شنیدم فدات بشم الهی خدارو شکر که زود تموم  شد عزیزم وقتی اومدیم خونه خیلی بی حال بودی الهی بمیرم نبینم پسرم گره میکنه و درد داره . اینم یه عکس از وقتی که خوابیده بودی قربونت برم اینقدر گریه کردی که خوابت برد .

 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

•♥مامان متین♥•
6 آبان 93 13:25
سلام خوبی خانومی؟ سامیارجونی آقاشدنت مبارک شادباشین
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 17:04
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
سمیرا
پاسخ
مامان فرخنده
7 آبان 93 7:44
قربونش بشم كه مثل فرشته ها خوابيده ولي ديگه براي خودش مردي شده ساميار جونم اميدوارم هيچ وقت ناراحت نباشي عزيزززززززززززم
سمیرا
پاسخ
مرسی خاله جون
نوشین
8 آبان 93 7:11
عزیزه دلم بلاخره مرد کوچولو شد مامانش طفلی چه عذابی کشیده قیافش معلومه بلاخره دیر یا زود باید انجام میشد خوب کردی زود انجام دادی
سمیرا
پاسخ
آره نوشين جون هرچي زودتر انجام بشه بهتره تازه من شنيدم ميگن روز هفتم اگه انجام بشه بچه اصلا هيچ دردي حس نميكنه. براي پسر گلت ميگم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد