سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

سامیار جون

نظرات (9)

پتو اسناگی
7 آبان 93 14:31
چه جیگریه این سامیار جون. ماشالله. به من سر بزنید اسناگی دارم براتون
سمیرا
پاسخ
نوشین
8 آبان 93 7:20
اینجا دیگه خیلی شیرین شده خیلی به دلم نشسته سمیرا جون براش اسپند دود کن گلم قیافش بیشتر شبیه خودته نازه مراقبه خودتون باشید
سمیرا
پاسخ
قربونت برم عزيزم شما هم مواظب خودت و پسري باش
نوشین
8 آبان 93 7:22
حالا از خودم بگم ممنونم از تبریکت سمیرا جون من همیشه به شما سر میزدم میدیدم خبری نیست حس میکردم سرت گرم سامیار کوچولو باشه بهترین ها رو براتون میخوام
سمیرا
پاسخ
نوشين جون آره واقعا سرگرم كوچولو بودم ببخشيد دير متوجه شدم كه تبريك بگم
•♥مامان متین♥•
17 آبان 93 19:33
سلام خانومی...ماشالا بهش خیلی ماهه ای جون خوابیدنشو
سمیرا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان هلیا
18 آبان 93 13:20
ماشاا... چه جگری شده این گل پسری، اسپند کن سمیراجون. دلم خییییییییلی واسه تون تنگ شده بود
سمیرا
پاسخ
مرسی مامان هلیا جون منم دلم واستون خیلی تنگ شده ولی انقدر که در گیر گل پسریم دیر به دیر میام وبلاگ
مامان فرخنده
19 آبان 93 9:14
قربونت بشم شما چقدر شيرين تر وخوردني تر شدي عزيزززززززززززززم سميرا جونم از طرف من ببوسش اون صورت ماهشو
سمیرا
پاسخ
ممنون فرخنده جون
مامان لیانا
6 آذر 93 0:27
الهی فداش بشم ماشالا چه بزرگ شده سامیار خوشگلم..چه عکسای قشنگی ازش گرفتید مامانی..ماشالا مادر و پدر به این خوشتیپی باید هم پسر به این نازی بشه..سمیرا جون خیلی به شما شبیه است تا باباش
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون پسرم مثل مامانش چونش سوراخه
مامان ریحانه
10 آذر 93 11:57
چه پسر نازی داری خدا برات حفظش کنه
سمیرا
پاسخ
ممنون
مامان مبینا
11 آذر 93 14:19
ای جووووووووووووووووووونم چه نانازه خدا برات حفظش کنه به وب مبینا جونی هم سر بزن دوست عزیز
سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد