سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سامیار جون

7ماهگی و8ماهگی سامیار جون باکللللللللللللللللی تاخیر

1393/12/23 16:13
نویسنده : سمیرا
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر یکی یدونه مامان خوبی قربونت برم الهی محبت

عزیزدل مامان ببخشید که دیر به دیر وبلاگتو آپدیت میکنم این مدت درگیر اثاث کشی به خونه جدیدمون بودم الان حدود یک ماهی هست که ساکن شدیم ولی هنوز درگیر سر و سامون دادن خونه هستم البته یه کوچولو هم تنبلی میکردمچشمک ولی بالاخره اومدم . دیروز برات کلی مطلب نوشتم ولی متاسفانه همش پرید خیلی اعصابمو خوردکرد ولی باز اومدم تا آپ کنم . سامیار جونم گل ناز مامان تولد 7 ماهگی و8ماهگیت  باکلی تاخیر مبارک باشه 7ماهگیتو با تولد بابایی که 4 بهمن بود جشن گرفتیم البته جشن که نه فقط یک کیک کوچولو گرفتیم چون روزای آخری بود که خونه قبلیمون بودیم همه اثاثامونو جمع کرده بودیم و شرایط مناسبی نبود که جشن بگیریم.

سامیار جونم ماشالا روزبه روز داری خوردنی تر میشی کارات خیلی بامزس ماشالا خیلی باهوشی یه کارایی میکنی که من بعضی وقتا میخوام شاخ در بیارم تعجب توی روروئک یکسره از این طرف به اون طرف میدویی خیلی بازیگوش شدی من نمیدونم  از کجا  وسایل خطرناکو شناسایی میکنی همش گیر میدی بهشون چند وقت پیش باروروئک داشتی میدویدی حواست به تلوزیون بود محکم خوردی به میز گریت گرفت ازاون موقع به بعد یاد گرفتی  پاتو میچسبونی رو زمین ترمز میکنی . خیلی ووروجک شدی دیگه اصلا قطره آهن و مولتی نمیخوری هرکاری میکنم گولت بزنم نمیشه تمام لباسات شده قطره آهن میخوام بخندونمت که دهنتو باز کنی یواشکی قطره بریزم دهنت با دهن بسته میخندی شیطونک من خلاصه این روزا خیلی بازیگوشی میکنی فدات بشم من قربونت شیطنتات .

هنوزم عشق TV هستی  عاشق برنامه های شبکه های جم هستی وتبلیغاتش . عاشق آهنگ اول سریال برگ ریزانی که امید میخونتش از علیرضا خان هم خیلی خوشت میاد هر وقت تو فیلم صداشو میشنوی نگاش میکنی میخندی از برنامه های کودکم که عاشق اسبای پونی و بره ناقلا هستی از تبلیغای مینیون جم جونیور هم خوشت میاد از شو های مورد علاقت بگم که ماشالا خیلی خوش سلیقه ای فدات شم شو ی تتلو (تو تو دید من نیستی) دوتا از شوهای مسعود صادقلو که اسمشونو یادم نیست شوی عاشق میمونم کامیار . از صدای امیدم خیلی خوشت میاد هر شویی ازش پخش میشه میخکوب میشی نگاه میکنی چند تا دیگه هم هست که الان حضور ذهن ندارم هرجا که باشی تا صدای یکی از این آهنگا بیاد مثل فرفره میدویی میای نگاه میکنی تو ماشینم که باشیم تا نق میزنی همینا رو برات میذارم گوش میکنی سا کت میشی. عاشق حمومی وقتی میبرمت خیلی ذوق میکینی کلا فکر کنم از حموم خوشت میاد چون هر وقت نق میزنی میبرمت تو حموم ساکت میشی میخندی چند تا از اسباب بازیات تو حمومه با اونا سرگرم میشی.

عزیزم این روزا خیلی بی قراری میکنی آخه مرواریدای خوشگلت داره در میاد قشنگ سفیدی دندونت از زیر لثه هات معلومه فکر کنم توی این هفته یکیش در بیاد خداکنه زود تر در بیاد ت دیگه اینقدر بی تابی نکنی فدات شم دیگه همه چی میخوری سر میز با خودمون غذا میخوری بابایی هر چی خودمون میخوریم به شما هم میده نوش جونت قربونت برم در ضمن 8ماهگیتم مبارک باشه نفسم جشن توی پست بعدی کلی عکس خوشگل از عشقم میذارم

خیلللللللللللللللللللللللی دوست دارم عسلم بوووووووووووووسبوس.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان راحله
23 اسفند 93 16:58
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
سمیرا
پاسخ
مامان راحله
23 اسفند 93 16:59
سمیرا
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد