سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

سامیار جون

هفته ی ششم بارداری

1392/8/21 11:13
نویسنده : سمیرا
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی نازم دیشب با باباجونی رفتیم پیش دکتر پرونده تشکیل دادم درضمن فهمیدم که کوچولوی نازم شش هفته و سه روزشه هورا خیلی خوشحال شدم چون همش فکر میکردم توی هفته ی چهارم هستم و بلد نبودم سن دقیقتو حساب کنم وخلاصه خیلی ذوق کردم عزیزم خیلی دوست دارم زود جنسیتت مشخص بشه دختر یا پسر هیچ فرقی نداره مهم اینه که نفسم سالم باشه فقط برای این میخوام بدونم تا زودتر بتونم پسر عزیزم یا دختر خوشگلم صدات کنم و با بابا علیرضا برات اسم انتخاب کنیم در ضمن دارم بافتنی یاد میگیرم تا برات چیزای خوشمل ببافم البته وقتی جنسیتت معلوم شد شروع میکنم  برات ببافم.

دیشب توی مطب دکتر خانومای زیادی اومده بودن که در انتظار نی نی دار شدن بودن ایشالا خدا به همه ی مامانای منتظر یه فرشته کوچولو هدیه بده تا بتونن حس بی نظیر مادر شدن رو تجربه کنن.

عزیزم اینم بگم که دیشب سومین سالگرد ازدواج من و بابایی بود و وارد سال چهارم شدیم امسال با سال های قبل خیلی فرق داشت چون امسال یه نی نی خوشمل داریم و سه نفری جشن گرفتیم بارون خیلی زیبایی هم می بارید و خلاصه اینکه خیلی خوب بود ایشالا سال دیگه برای سالگرد ازدواجمون نی نی خوشملمون هم توی بغل منو بابایی هست و بهترین هدیه ی سالگردمونه. تا پست بعدی یه عالمه بووووووووس واسه جیگر خودم ماچ خیلی خیلی دوست داریم قلب.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس
23 آبان 92 19:31
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزمخوبی ؟نی نی خوشملت خوبه؟مرسی از راهنماییت عزیزم ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد