سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

سامیار جون

5ماهگیت مبارک گلم

1393/9/24 10:21
نویسنده : سمیرا
1,301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم خوبی عشقم

ببخش مامانی انقدر با تاخیر برات مینوسه .سامیار عزیزم  دوم آذر ماه پنج ماهت تموم شد عزیزم مبارکت باشه برای تولدت خودم کیک مامان پز درست کردم  ایشالا از چند وقت دیگه خودتم کیک تولدتو میخوری فدات شم .

Party smiley face

 

 

 

سامیار جونم قربونت برم شب تولدتم برای اولین بار بهت فرنی دادم خیلی دوست داشتی عزیزم  از اون به بعدم بهت حریر بادوم و سرلاک هم میدم پسر قشنگم نوش جونت .

 

Caillou

Caillou

 

راستی  عزیزم  20آبان ماه سالگرد ازدواج من وبابایی بود  سه تایی شام رفتیم رستوران چوبین خیلی خوش گذشت یادش بخیر پارسال شب سالگرد ازدواجومون تو مطب دکتر بودیم  شما تو دل مامانی بودی  امسال در کنارمون قربونت برم .

 

اینم عکس بچگی علیرضا

اینم عکس بچگی من  جفتمون تو عکس 6ماهه بودیم اکثرا میگن شکل جفتمونی  ولی بازم تشخیصش سخته

 

خوشحال میشیم دوستامونم راجبش نظر بدن.

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

زهرا
24 آذر 93 18:40
سلام خوبی حال اقا سامیار خوبه شکر خدا من از نی نی کوچولو شما خیلی خوشم میاد و خیلی هم به وبلاگش سر میزنم خدا حفظش کنه برای مامان بابای گلش قربونت بای راستی اقا سامیار خیلی شبیه بچه ای باباشه و یه خورده ام مامانش
سمیرا
پاسخ
سلام خیلی ممنون عزیزم
بهار
25 آذر 93 10:00
سلام ماشالا خیلی پسر نازی داری به نظر من که کپی الان خودته
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی عزیزم
نوشین
28 آذر 93 20:05
وای عزیزه دله خاله قربونه اون قیافت بشم با تاخیر مبارک باشه سالگرد ازدواجتونبعدشم به نظر من کلا شبیه خودته سمیرا جون چشماش بینیش و لبش
سمیرا
پاسخ
سلام نوشین جونم خوبی عزیزم نی نی گلت خوبه مرسی از تبریکت
مامان فرخنده
10 دی 93 11:16
5 ماهگيت مبارك باشه ساميار جونم غذا خوردنت هم نوش جونت سميرا جون ساميار تركيبي از شما دوتا هستش ولي بيشتر ظاهرا شبيه خودته الان ميدونم چقدر خوشحال شدي
سمیرا
پاسخ
مرسی خاله فرخنده جون آره واقعا ذوقیدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد