سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

سامیار جون

یک ماهگیت مبارک عشقم

1393/4/16 12:11
نویسنده : سمیرا
2,839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سامیار عزیزم محبت

پنجشنبه دوم مرداد ماه یک ماهه شدی قربونت برم وای که چقدر زود میگذره انگار همین دیروز به دنیا اومدی باورم نمیشه یک ماه گذشته و داری بزرگ میشی قند عسلم . دیشب من و بابا یک ماهگیت جشن گرفتیم خیلی خیلی دوست دارم عزیزمبوس.

عزیز دلم اینم عکسایی که توی این یک ماه از شما گرفتم البته خیلی بیشتر از اینا بود ولی فعلا اینارو انتخاب کردم  عزیز دلم انقدر شیرین و دوست داشتنی هستی که دلم میخواد لحظه به لحظه ازت عکس بگیرم کوچولوی دوست داشتنی من. قربون اون شکل ماهت برم که نمیتونم یک لحظه نبینمش.

الهی من فدات بشم که مثل فرشته ها میخوابی عشقم. اینجا  داشتی خواب بد می دیدی عزیزم البته بیشتر توی خواب میخندی عزیزم ولی بعضی وقتا هم تو خواب گریه میکنی فدات شم .

عزیزم این عکس بعد از اولین حموم رفتنت هستش

عزیزم اینم عکس ناخنات که خیلی هم رشدش خوبه زود زود بلند میشه باید زودی کوتاهش کنم که دیگه صورت خوشگلتو چنگ نزنی قربونت برم

این جا در حال خمیازه کشیدنی

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان فرخنده
4 مرداد 93 12:09
قربونت بشم الهي خيلي ناز هستي خدا محافظت بشه جيگر طلا ماماني زود به زود ناخنهاش را بگير گناه داره صورتش را چنگ ميگيره
سمیرا
پاسخ
مرسی خاله جونم چشم فرخنده جون با اینکه دلم نمیاد ولی مجبورم ناخنای گل پسر از ته براش بگیرم
نوشین
7 مرداد 93 11:12
سلام مامان سمیرا گل چطوری عزیزم این پسری چقدر بامزست خدا حفظش کنه مراقبش باش میبوسمتون جوجو کوچولوی خاله
سمیرا
پاسخ
سلام عزيزم مرسي خاله جونم
مامان منیر
7 مرداد 93 15:36
سلام . ماشالا خیلی بانمک شدی قربونت برم سمیراجون از طرف من ببوسش
سمیرا
پاسخ
سلام منير جون ممنون عزيزم
مامان لیانا
18 مرداد 93 1:51
سامیار کوچولو یک ماهه شدنت مبارک عزیزم..سمیرا جون ماشالا روز به روز خواستنی تر شده
سمیرا
پاسخ
ممنون عزيزم آره قربونش برم . ليانا جونمو ببوس
خاله مرجان
1 شهریور 93 17:54
به به مبارک باشه عزیزم یک ماهه شدنت..ماشالا پسرمون واسه خودش پهلوونی شده
سمیرا
پاسخ
آتـریسـا جون
10 شهریور 93 15:47
ای جانم چه گل پسری نازی خدا براتون حفظش کنه سمیرا جون ایشالله دامادش کنین منو ببین تو رو خدا پسره الان 2 ماهشه نزدیک براش زن ببرن ، من تازه خبردار شدم که این گل پسری به دنیا اومد ایشالله قدمش براتون پر خیر و برکت باشه
سمیرا
پاسخ
قربونت عزيزم ممنون
آتـریسـا جون
22 شهریور 93 17:51
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد