سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سامیار جون

اولین نشونه ی وجود عشقمون

1392/8/28 10:49
نویسنده : سمیرا
452 بازدید
اشتراک گذاری

راستی عزیزم اینم اولین نشونه ی بودنته که خیلی خیلی منو بابایی رو خوشحال کرد باورمون نمیشد که داریم مامان و بابا میشم از خدا ممنونیم که تو رو به ما هدیه داد.

عزیزم با اینکه خیلی کوچولو هستی ولی منو بابایی همش دوست داریم برات چیزای خوشگل خوشگل بخریم با اینکه حتی هنوز نمیدونیم دخملی یا پسر کلی لباسای خوشگل انتخاب کردیم تا برات بگیریم راستی اولین چیزی که برات خریدیم یه کفش کوچولوی مامانی بود که تابستون وقتی که هنوز نبودی و ما هنوز تصمیم نگرفته بودیم که نی نی دار بشیم برات گرفتیم البته فکر کنم چه دخمل باشی چه پسر بتونی بپوشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرخنده
28 آبان 92 12:04
مامان سميرا بهتون تبريك مي گم كه يه ني ني ناز داريد مواظب خودتت خيلي باش تا اين مسافر كوچولو به سلامتي وارد كره زمين بشه من شمارو لينك كردم كه باهم تبادل نظر كنيم خوشحال مي شم شما هم به وب ما سربزنيد
سمیرا
پاسخ
سلام فرخنده جون خیلی ممنون عزیزم لطف کردی منم حتما لینکتون میکنم
نوشین
28 آبان 92 16:46
سلام سمیرا جان چه وب قشنگی داری عزیزم خوش به حالت که این حس قشنگ رو تجربه میکنی خدا نگهدارش باشه آمین راستی سمیرا جان نوشته ای که بالا وبت هست نوشته تا این لحظه یک ماه ودقیقه ...خیلی خوشم اومد میشه بگی چه جوری گذاشتی تو وبت تا من هم بزارم آخه من تازه دو روز هست وب رو درست کردم بازم ممنون
سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون نوشین جون برای نمایش تاریخ بالای صفحه برو به قسمت مدیریت وبلاگ قسمت نی نی من اونجا میتونی تاریختو وارد کنی گلم در ضمن من شما رو لینک کردم خوشحال میشم به ما سر بزنی
نوشین
28 آبان 92 18:39
مرسی سمیرا جان از لطفت بازم ممنون باشه عزیزم منم شما رو لینک میکنم بازم ممنون بهت سر میزنم
سمیرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
نوشین
1 آذر 92 15:08
سلام سمیرا جون خوبی نی نی فندوقی حالش خوبه
سمیرا
پاسخ
سلام نوشین جون خوبی عزیزم ممنون فندق کوچولو هم حالش خوبه مرسی که جویای حال نی نی ما هستی
مریم
9 آذر 92 12:15
سلام سمیرا جون... تبریک میگم عزیزم ایشالا به سلامتی تو اغوش بگیری عشقتو...
سمیرا
پاسخ
سلام مریم جون مرسی عزیزم
مامان منیر(قند عسل مامان و بابا)
18 آذر 92 14:22
عزیزم چه کفش های خوشگلی
سمیرا
پاسخ
مرسی منیر جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد