سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سامیار جون

بابای مهربون

1392/9/5 18:36
نویسنده : سمیرا
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من خوبی عزیزم‚ خیلی دوست دارم هر روز برات بنویسم اما وقت نمیشه نفسم ‚ سه روز دیگه دو ماهت تموم میشه و میری توی ماه سوم عشقم توی ماه سوم تار های صوتی تشکیل میشه ولی جنین قادر به ایجاد صوت نیست ماه اول هم که قلب فعالیت خودش رو  آغاز میکنه و ماه دوم هم ماه تشکیل چهره هست در آغاز ماه دوم اعضای بدن به صورت جوانه هایی ظاهر میشه وچهره به تدریج مشخص میشه و حفره هایی برای دو چشم و دو گوش بینی و دهان به وجود میاد .

اینم هدیه ی بابای مهربون نی نی تو دلی خودم ‚ عزیزم چند روز پیش علیرضا این دو تا کتاب قصه ی خوشگل رو برای شما خرید تا وقتی به دنیا اومدی و کم کم بزرگ شدی برات بخونیمش ببین چه بابای مهربونی داری  عسلمتشویق خیلی خیلی دوست داریم عزیزم بووووووووووووووووووووووس ماچ.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نوشین
5 آذر 92 19:18
سلام مامان سمیرا نی نی فندوقت خوبه امیدوارم زود زود بیاد پیش مامانش .راستی مبارکه برای نی نی کوچولوت کتاب خریدی
سمیرا
پاسخ
سلام نوشین جون مرسی قربونت برم عزیزم ایشالا نی نی شما هم به زودی میاد تو دل مامانش
مامان نفس
5 آذر 92 22:28
سلام سمیراجون ، کجا بودی چن وقته ؟ خوش ب حال نی نی چه کتابای نازی داره ، ایشاا... صحیح و سالم به دنیا بیاد و براش این کتابارو بخونین
سمیرا
پاسخ
سلام مامان نفس جونی خیلی دوست دارم زود به زود بیام ولی فرصت نمیشه عزیزم .نفس جونمو ببوسش
مامان فرخنده
6 آذر 92 11:33
ني ني كوچول كتابهات مباركه باشه عزيزم قشنگ تو دل ماماني استراحت كن تا صحيح و سالم پاتو به دنيا بذاري نمي دونم تا ميخوام برات بنويسم هي پسر مياد تو ذهنم شايد هم اشتباه باشه ولي خيلي دوست دارم جنسيتش زودتر مشخص بشه مامان سميرا
سمیرا
پاسخ
مرسی مامان فرخنده جون منم خیلی دوست دارم زود جنسیتش معلوم بشه.قربونت برم عزیزم ملیسا جونمو ببوسش
نوشین
10 آذر 92 17:48
مرسی سمیراجون که بهم سر زدی ممنون عزيزم انشلله صحیح و سالم به دنیا بیاد ني ني فندوقت
سمیرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم. ممنون نوشین جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد