سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سامیار جون

تولد بابایی و یک خبر خوب

1392/11/25 10:29
نویسنده : سمیرا
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی قربونت برم الهی

 Love Divider Graphic for Facebook

قند عسل مامان جمعه تولد بابایی بود منم یه کیک خوشمزه درست کردم که عکسشو بعدا میزارممتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ حالا بریم سراغ خبر خوب ‚ من و بابایی قرار بود روز شنبه بریم سونوی تعیین جنسیت ولی طاقت نیوردیم همون جمعه رفتیم سونو اولش آقای دکتر گفت نی نی کوچولو دختره البته دفعه ی قبلم گفته بود حدس میزنم دختره ولی خیلی زوده که قطعی بگم این دفعه بعد از کلی بازیگوشی بالاخره شما یه حرکتایی کردی و دکتر گفت مثل اینکه اشتباه شده نی نی پسرررررررررررررررررررررره من و علیرضا خیلی شوکه شدیم البته خیلی خیلی هم خوشحال شدیم از این خبر ولی چون دفعه ی قبل دکتر گفته بود احتمالا دختره من و بابا انتظار نداشتیم ولی واقعا ذوق زده شدیم وخیلی خبر خوبی بود . بعد دکتر راجب وضعیت عمومی پسرم گفت و همه چیز خوب بود پسر نازم ١٦٠ گرم وزنشه الهی مامان قربونت بره نفسم .

وای که چه حس خوبی داشتیم وقتی این خبر رو شنیدیم . بابا علیرضا اینبار از شما فیلم گرفت هر چند که زیاد واضح نیست ولی از هیچی بهتره . توی سونوی سه بعدی صورت گل پسرم معلوم بود اون دستای کوچولو و انگشتات و چشمای نازت الهی فدات بشم منمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ.

پسر قند عسلم یه چند روزیه وقتی شیطونی میکنی حتی اگه دستم روی شکمم نباشه قشنگ احساس میکنم شیطون بلای مامان . جمعه شب با علیرضا رفتیم چند تا لباس خوشگل برای پسرم گرفتیم عزیزم زود به دنیا بیا تا لباسای خوشگل خوشگل تنت کنم بریم گردش قلب پسرم من و بابایی خیلی خیلی دوست داریم بوووووووووووووووووووووووووووسماچ.
 
 
اینم عکس کیک تولد همسر عزیزم
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان متین جون
10 بهمن 92 13:53
آخی جونم...خیلی مبارکه ایشالا بسلامتی و خوشی پیش ماهم بیا
سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزمحتما
مامان فرخنده
11 بهمن 92 10:48
خیلی خیلی بهت تبریک می گم یادته همش برات می نوشتم چرا حسم بهم میگه نی نی گولی پسره یادته خودم یه پا ازراه دور سونوگرافی میکنم بهرحال باز هم بذار مطمئن شو و لباس براش بخر دختر و پسر نداره همون که سالم باشند یک دنیا می ارزه
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم آره یادمه اکثرا بهم میگفتن نی نی پسره بعضی هم میگفتن دخترهملیسا جونو ببوس عزیزم
نوشین
15 بهمن 92 9:51
وای سمیرا جون چه خبر خوبی گلم نمیدونی چقدر ذوق کردم پسمل کوچولو زیر سایه خدا بزرگ بشه گلم خیلی بهت تبریک می گم خدا جونم مواظبه این فرشته کوچولو باشه آمین .مواظبه پسر گلت و خودت باش بازم تبریک خیلی زیاد
سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزدلمایشالا خدا همه ی نی نی ها رو حفظ کنه عزیزم
مامان مینا
15 بهمن 92 20:09
ای جانم گل پسره. مبارکههههه
سمیرا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان هلیا
18 بهمن 92 16:22
سلام عزیزم ، خدارو شکر نی نی سالمه خاله قربون پسر ناناز ،مواظب خودتون باشین
سمیرا
پاسخ
سلام خاله جونممنون عزیزم
مامان لیانا
18 بهمن 92 19:26
سلام سمیرا جون تبریک میگم عژیزم نی نی قندعسل پسره..خدارو شکر که سالمه انشالا این دورانو به سلامت هر دوتاتون طی کنید
سمیرا
پاسخ
سلام خاله جون ممنون عزیزم
سوگل
19 بهمن 92 8:49
سلام گلم انشالا به سلامتی به دنیا بیاد پسر گلت
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
نوشین
24 بهمن 92 9:17
ممنونم سمیرا جان از قالبم لحظه ای خوشم اومد ولی به دلم ننشست می خوام عوضش کنم
سمیرا
پاسخ
مامان دیبا
24 بهمن 92 16:38
ایشالا به سلامتی گل پسرت رو بغل کنی عزیزم. وووووووووووووش الهههههههههههههی ایشالا مثل همین عکس ناااااااااااااااااز بششه
سمیرا
پاسخ
ممنووووووون عزیزم
آتــریـسـا جـون
24 بهمن 92 17:46
آخـی چه دوست داشتنی بهتون تبریک میگم عزیزم حالا باید برین دنبال اسم و یه اسم خوشگل براش بذارین عزیزم خوشحال میشم بهمون سر بزنی و اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
سمیرا
پاسخ
مرسی خاله جون انتخاب اسم که خیلی مشکله فعلا چندتا مد نظر داریم حتما عزیزم باعث افتخاره. من لینکتون کردم
آتــریـسـا جـون
3 اسفند 92 13:12
آره ولی باز اسم انتخاب کردن برای پسر راحت تره چون هر سال یه اسم جدیدتر برای دخترا میاد و تنوعش خیلی بالائه برای دخترا اسم انتخاب کردن سخت تره
سمیرا
پاسخ
آره واقعا خیلی سخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد