سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سامیار جون

هفته 16 بارداری

1392/11/2 15:54
نویسنده : سمیرا
759 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم خوبی قند عسلم ماچ

اول از همه باید بگم که بالا خره امتحانای مامان تموم شده داریم یه نفس راحت میکشیم  دوم اینکه دکترمو عوض کردم خیلی دکتر خوبی بود اما چون خیلی سرش شلوغ بود نمیتونست خوب رسیدگی کنه دکتر جدید خیلی خانم مهربونیه و کلی بهم روحیه داد صدای قلب کو چولوی عشقمم شیندم وای که بهترین صدایی که توی زندگیم شنیدم بود خانم دکتر گفت نی نی گلم خیلی شیطونه همش داره ورجه وورجه میکنه الهی فداش بشم من

عزیز دلم نمیخوام زیاد وارد جزئیات این چند وقت بشم دوست دارم وقتی که به دنیا اومدی برات بیشتر بنویسم تا وقتی که بزرگ شدی و خواستی خاطراتت رو بخونی حوصلت سر نره نفس مامان . وای که چقدر دوست دارم زودتر جنسیتت معلوم بشه تا برات چیزای خوشگل خوشگل بخرم با اینکه هنوز خیلی زوده ولی از هولم برات فعلا یه چیزایی گرفتم رنگشونم طوری انتخاب کردم که هم دخترونست هم پسرونه مثلا شیشه و مسواک و نارنجی برات گرفتم  خانمی که فروشنده بود میگفت حالا چه عجله ای داری از الان اومدی خرید کنی . بعدشم رفتیم کالسکه اینا دیدم چند مدلو خوشمون اومد و زیر سر گذاشتیمشون .

 

اینم پستونک و شیشه شیر و این جور چیزا برای نی نی جونی

دو تا کتاب قصه ی خوشگلم من و بابا برات گرفتیم که بخونیم . قند عسلم خیلی دوستت داریم بوووووووووووووووووس ماچ زودی بزرگ شو بیا پیشمونقلب.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مونس
2 بهمن 92 16:17
به سلامتی امتحاناتتونم تموم شد.عزیزکم چیزای خوشکلی واسش خریدی مبارکش باشه خانومی
سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون
مامان مینا
2 بهمن 92 18:31
عزیزم نازی چه چیزای خوبی برا نی نی خریدی سمیرا جون منم خیلی عجله داشتم برا وسیله خریدن حتی قبل از اینکه باردار بشم کلی لباس و جوراب خریده بودمایشالا جنسیت مشخص بشه دیگه با خیال راحت میخریچه کیفی داره سیسمونی خریدن
سمیرا
پاسخ
مرسی اره خیلی کیف داره ممنون عزیزم
مامان فرخنده
3 بهمن 92 17:51
سمیرا جون خداروشکر که امتحانات تموم شد نی نی جووووووووووووونی وسایلت مبارک باشه گلم وای که چقدر دلم برای سیسمونی خریدن تنگ شدهههههههههههههههه
سمیرا
پاسخ
ممنونم فرخنده جون آره واقعا خرید کردن برای نی نی خیلی کیف میده
مامان نفس
4 بهمن 92 15:34
سلام سمیرا جووووووووووووونم دلم واسه ت تنگ شده بود خیلی خوشحالم که امتحانات تموم شده ، ایشاا... نی نی مون به سلامتی دنیا بیاد و از وسایلش استفاده کنه
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم منم همین طور ممنون
منیر
4 بهمن 92 16:18
مبارک باشه عزیزم خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی خوشگلن
سمیرا
پاسخ
مرسی منیر جون
نوشین
8 بهمن 92 14:33
سلام سمیرا جون خوبی عزیزم حالت چطوره گلم چه خبرا نی نی کوچولو معلوم نشد دختره یا پسر منتظرم خیلی کنجکاوم فدات سمیرا جون
سمیرا
پاسخ
سلام نوشین جون مرسی عزیزم آره بالاخره رفتم سونوگرافی احتمال زیاد نی نی جونی پسره
نوشین
8 بهمن 92 14:36
سمیرا جون مبارک باشه وسایلی که برای نی نی فندقی خریدی خیلی قشنگه
سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان دیبا
24 بهمن 92 16:36
مباااااااااااااااااااااارکش باشن وسایلش ..خیلی نازن...چقدر ذوق می کنی وقتی ازشون استفاده کنی عزیزم هر لحظه خاطرات شیرین این دوران یادت می یان.
سمیرا
پاسخ
مرسی خاله جون آره واقعا خیلی لذت بخشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد