سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سامیار جون

اولین روز برفی

1392/9/17 20:29
نویسنده : سمیرا
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم ‚ خوبی نفسم

مامانی خیلی دوست دارم این روزا زود بگذره و تو رو تو بغلم بگیرم بچلونمت انقدر ماچت کنم که نگو‚ وای که چقدر انتظار سخته زمان خیلی برام دیر میگذره واسه دیدنت روز شماری میکنم البته راه خیلی طولانی رو در پیش دارم از خدا میخوام این روزا رو به خوبی و خوشی برام بگذرونه. عزیزم دلم میخواد زود به دنیا بیای تا همه عشقمو دوست داشتنمو بهت ثابت کنم قند عسلم یه لحظه هم از خودم جدات نمیکنم خییییییییییییییییلی دوست دارم نانازم.

عزیزم جمعه صبح که از خواب بیدار شدم دیدم یه عالمه برف اومده کلی ذوق کردم آخه اولین برف امسال بود و نی نی خوشملم هم اولین روز برفیشو میگذروند البته اینم بگم که زیاد نبارید و زودی برف بند اومد ولی کلی برف جمع شده بود و منو علیرضا رفتیم برف بازی کردیم و با امکانات خیلی کم یه آدم برفی جمع وجور درست کردیم ایشالا به دنیا که اومدی وقتی بزرگ شدی با هم یه آدم برفی خوشمل درست میکنیم .

 

 

 

عزیزم من و بابایی همش در انتظاریم که زود تر معلوم بشه که شما دختری یا پسر ‚ هر وقت میریم بیرون لباسای خوشگل خوشگلو که میبینیم دوست داریم همشو برات بخریم ولی تا جنسیتت معلوم نشه زیاد حق انتخاب نداریم البته بعضی لباسا هم دخترونست هم پسرونه منو بابا هم دوتا خوشملشو فعلا برات گرفتیم . عزیزم وقتی به این لباسای کوچولو موچولو نگاه میکردم باورم نمیشد که شما وقتی به دنیا بیای اینقدی باشی همش میگفتم نکنه کوچیک باشه ولی فروشنده گفت نی نی یکی دو روزه تا ماه اول این سایز اندازش میشه . کلی لوازم خوشگل دیگه هم برات دیدیم که به زودی برات میگیرمشون. خیییییلی دوست داریم بووووووووووووووووووووووووسماچ.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرخنده
18 آذر 92 12:58
سلام مامان سميرا جووووووووووووووووووووون خوبي ني ني گولي خوبه ني ني خوشمل لباسهاي نازت مبارك باشه به شادي تنت كني عزيززززززززززززززززززززززم
سمیرا
پاسخ
سلام مامان فرخنده جون مرسی عزیزمملیسا جونمو ببوس
مامان نفس
18 آذر 92 14:51
سلام سمیرا جووووون خوش به حال نی نی که برف بازی کرده اینجا هوا سرد و بارونی هست ولی هنوز برف نیومده چه لباسای نانازی واسه نی نی خریدین ، ایشاا... به سلامتی به دنیا بیاد و بپوشه و سریع توپولو بشه تا زود زود واسه ش کوچیک بشه
سمیرا
پاسخ
سلام مامانی نفس جون مرسی عزیزم ایشالا نفسی هم صحیح و سالم به دنیا بیاد
نوشین
19 آذر 92 12:04
سلام مامان سمیرا عزیزم چقدر این لباسا نازو گوگولین انشالله نی نی شما زودی بیاد از دل مامانش تا این لباسارو تو تنش ببینیدآمین
سمیرا
پاسخ
سلام نوشین جون ممنون عزیزم مرسی مامانی
مامان مینا
21 آذر 92 18:30
نازیییییییایشالا به سلامتی نی نی ناز رو به آغوش بگیرید
سمیرا
پاسخ
ممنون مامان مینا جون
مامان منیر(قند عسل مامان و بابا)
26 آذر 92 18:53
سلام سمیراجون . نیستی؟ پس چرا آپدیت نمیکنی نی نی تو دلت چطوره ؟
سمیرا
پاسخ
سلام منیر جون درگیر آزمایش و سونو بودم بزودی آپدیت میشم
نوشین
27 آذر 92 18:53
کجایی سمیرا جان خوبی نی نی کوچولو خوبه
سمیرا
پاسخ
سلام نوشین جون یکم در گیر امتحانامم مرسی عزیزم نی نی هم خوبهبزودی میام
مامان متین جون
8 دی 92 20:13
سلام خانومی ایشالا نی نی بسلامتی و خوشی دنیابیاد و خوشیتون رو کامل کنه دوس داشتی پیش ماهم بیا و درصورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم و دوست شیم
سمیرا
پاسخ
سلام مامان متین جون ممنون عزیزم با کمال میل لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد