سامیار جونمسامیار جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سامیار جون

دومین سونوگرافی

1392/10/5 19:55
نویسنده : سمیرا
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دل مامانی قلب

خوبی قربونت برم ‚ عزیزم ببخش که انقدر دیر کردم آخه امتحانای مامانی شروع شده باید حسابی درس بخونم تا ایشالا این ترم آخری هم به خوبی بگذرونم این ترم درسام خیلی سخته و من کلی نگرانم و استرس دارم که زودتر تموم بشه راحت بشم. ایشالا 23 دی آخرین امتحانمه راحت میشم البته همون روز ساعت 8 شب هم وقت دکتر دارم و با آرامش کامل میرم پیش دکترم . مامانی 25 آذر وقت دکتر داشتم بازم مثل همیشه مطب خیلی شلوغ بود و کلافه شدم ولی خداروشکر اینبار زودتر از دفعه قبل نوبتم شد همه چیز خوب بود فشارم هم نرمال بود دکتر برام چند تا قرص جدید تجویز کرد و بهم توصیه کرد که مواد قندی زیاد مصرف کنم آخه خیلی سر گیجه میگیرم و یه کم نگرانم کرده بود از هرکسی هم که میپرسم میگن ما تو بارداری سرگیجه نداشتیم خلاصه که با اینکه از دیابت دوران بارداری میترسم یه کم شیرینیجات بیشتر میخورم هر چند که اصلا میلی به غذا خوردن ندارم و خیلی بد غذا شدم و نگران نی نی خوشگلم هستم . خوشگلم دکتر برام سونوگرافی ntو آزمایش غربالگری نوشت منو بابایی هم فرداش رفتیم که انجامش بدم اول رفتم آزمایش دادم بعدم رفتم سونو . موقع سونوگرافی شما زیاد حرکت نمیکردی تا دکتر بتونه اندازه گردنتو ببینه و حدود بیست مین طول کشید که شما تو حالت مناسب قرار بگیری دکتر گفت ستون فقرات ‚ شش و کلیه و معده با انگشتای نی نی کوچولوی نازم در حال تشکیل شدن و همه چیز خدارو شکر خوب و نرماله اندازه گردن کوچولوی نفسم 0.6 میلی متر هستش الهی قربون اون گردن نازت برم من .دکتر میگفت احتمال میدم نی نی کوچولو دختر باشه ولی هنوز برای تعیین قطعی خیلی زوده و فقط یه احتماله. منو بابایی کلی خوشحال شدیم عزیزم دختر یا پسر بودنت هیچ فرقی نمیکنه فقط از خدا میخوایم که سالم باشی عشقم .

راستی مامانی جون چند هفته پیش بازم کلی برف اومد منو بابایی رفتیم برف بازی کلیم عکس گرفتیم عزیزم ایشالا شما که به دنیا اومدی سه تایی میریم برف بازی و کلی عکس میگیریم تو فقط به دنیا بیا منو از این انتظار راحتم کن نفسم. منو بابایی خیلی دوست داریم عااااااااااااااااااااااااااشقتیمقلب یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچ.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نفس
6 دی 92 15:38
به به مامان سمیرا ، چه عجب خانومی خداروشکر که نی نی سالمه ، چه حالی میده وقتی نی نی رو می بینی ، البته دیدن باباش جالب تره ، یه جوری به مانیتور زل میزنه که نگو ایشاا... نی نی صحیح و سالم به دنیا میاد. اوایل بارداری کلا اشتها کم میشه ، من موقع غذا خوردن همه ش گریه می کردم ، آخه معده درد شدیدی گرفته بودم ، میخوردم و برمیگردوندم ولی باید غذا بخوری هر چند به زور ، چون از غذا بیفتی خیلی سخته من تا سه ماه فقط جیگر و موز میونستم بخورم بقیه رو ... هرچند میگن جیگر زیادش خوب نیس ولی کاری نمیونستم بکنم
سمیرا
پاسخ
سلام مامان نفس جون آره واقعا خیلی حس خوبیه . منم خیلی معده درد دارم ولی به خاطر نی نی جون همه چیزو تحمل میکنم عزیزم مرسی بابت راهنماییت
مامان فرخنده
7 دی 92 8:03
سميرا جون اميدوارم امتحانات را خوب بدي تا خيالت راحت بشه و با خيال آسوده براي ني نيگولي مادري كني. از لحاظ تغذيه هم سعي كن بخوري بذار ني ني مون وزن بگيره خوش به حالتون مگه شما توي كدوم شهر هستيد كه اينقدر برف مياد
سمیرا
پاسخ
سلام فرخنده جون ممنون عزیزم ما همدان زندگی میکنیم ایشالا تشریف بیارید در خدمتتون هستیم عزیزم
نوشین
8 دی 92 17:42
عزیزم خوش به حالتون برف ما که محرومیم .انشالله نی نی گلت زود به دنیا میاد اون وقت سه تایی عکس می گیرید گلم بابایه من تویسرکانیه همدان هم جایه قشنگیه البته من شهر بابام به اندازه انگشتای دستم رفتم. راستی انشالله آزمایش هایی که انجام میدی همه چیزش اوکی باشه ولی میدونم همیشه استرس هست بوسسسس عزیزم
سمیرا
پاسخ
سلام نوشین جون مرسی عزیزم تویسرکان اومدی تا همدان راهی نیست سراغ ما هم بیا ایشالا تا اون موقع نی نی خوشملت تو بغلته بوس
مامان لیانا
11 دی 92 19:31
عزیزم ایشالا نی نی به سلامتی دنیا میاد همه این چیزا تو بارداری طبیعیه دوران دانشجویی همدان بودم خاطرات خوبی دارم دمای منفی28 رو اونجا تجربه کردم
سمیرا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم الانم همچنان هوا سرده از دیشب داره برف میباره
مامان مینا
12 دی 92 13:52
ایشالا به سلامتی نی نی نازتون به دنیا بیاد...مامانی شما هم تو امتحان موفق باشی
سمیرا
پاسخ
مرسی مینا جون ممنون
مامان لیانا
12 دی 92 14:12
عزیزم یه بار کامنت گذاشتم یهو پرید..ممنون که بهمون سرزدید شمارو با افتخار لینک کردم دوران فوق العاده شیرینیه که هر سری بری سونو ببینی نی نی کوچولویی که قد کنجد بوده بزرگتر شده..اگه دکتر سونو بهت اجازه داد از مانیتور فیلم بگیر یا صدای قلبشو ضبط کن کاری که من نکردم و خیلی پشیمونم انشالا امتحاناتو به خوبی پشت سر بزاری عزیزم
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون منم خیلی دوست دارم از نی نی فیلم بگیرم ولی فکر نکنم دکترم اجازه بده (آخه خیلی بداخلاقه)مرسی عزیزم لطف داری لیانا جونو ببوس
نوشین
20 دی 92 15:04
مامان سمیرا جون عزیزم پس کی جنسیتش معلوم میشه ما هم بدونیم بهش چی بگیم نمیدونی چقدر دوست دارم عکساشو ببینم
سمیرا
پاسخ
نوشین جون اگه بدونی خودمم چقدر چشم انتظارم ... اتفاقا امروز پیش دکترم رفتم گفت از دو هفته دیگه مشخص میشه ولی اگه ماه دیگه بری دقیقتره البته من طاقت نمیارم دو هفته دیگه میرم عزیزم
مامان مونس
21 دی 92 23:05
سلام سمیرا جان .تبریک میگم منم یه مامان منتظر ولی با دوتا تو راهیم.خوشحال میشم به وب نی نی های منم سری بزنی
سمیرا
پاسخ
سلام مونس جون ممنون عزیزم منم به شما تبریک میگممرسی که به ما سر زدید
مامان مونس
22 دی 92 17:29
استرس و از خودت دور کن نمیدونی با داشتن استرس تو دوران بارداری چه تاثیر بدی توی روح و روانش میزاری. از ماه پنجم بگو اقای همسر واسشون کتاب داستان بخونه و باهاش حرف بزنه اخه صداهای بم و خیلی خوب میشنوه و بعد از تولد با شنیدنش ارووم میشه.بعدشم اینکه سونو غربالگری سه ماهه اول خوب باشه دیگه تا اخرش خیالت راحت باشه.ایشالا روزای خوبی البته بدون استرس داشته باشی
سمیرا
پاسخ
آره واقعا استرس روی بچه خیلی تاثیر بدی داره ولی بعضی وقتا واقعا نمیشه کاریش کرد. ممنون از راهنماییت مونس جون مراقب خودت و گل پسرات باش عزیزم
نوشین
24 دی 92 12:41
یکی از فانتزیام اینه که چتر بکنم تو حلق یه نفر بعد بازش کنم.
سمیرا
پاسخ
نوشین
24 دی 92 12:41
به مامانم میگم من اگه مُردم چی کار میکنی … میگه یه مراسمی برات میگیرم تا چشه فامیل دراد !!!
سمیرا
پاسخ
مامان مینا
24 دی 92 20:13
مامانی از نی نی مون چه خبراااا
سمیرا
پاسخ
مرسی مینا جون نی نی کوچولو بالاخره میخواد یه نفس راحت از دست امتحانای مامانی بکشه
مامان لیانا
25 دی 92 2:28
سلام سمیرا جون نی نی گوگولی چوره؟
سمیرا
پاسخ
سلام مامانی مرسی نی نی کوچولو خوبهممنون که به یاد ماهستی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سامیار جون می باشد